E-sklep PGG S.A. w nowej odsłonie

Polska Grupa Górnicza uruchomiła zmodernizowaną wersję firmowego sklepu internetowego. Rozwiązania informatyczne, które specjaliści Zakładu Informatyki i Telekomunikacji z Rybnika zaprojektowali w odpowiedzi na rozpoznane oczekiwania klientów PGG S.A., uruchomiono we wtorek 19 maja.

Nowa wersja e-sklepu Polskiej Grupy Górniczej pod adresem sklep.pgg.pl odznacza się nowoczesnym sposobem prezentacji produktów handlowych i ułatwia realizację zakupów. Co ważne, znacznie zwiększono również bezpieczeństwo zawieranych w sieci transakcji.

Z powodu kryzysu epidemicznego na rynku we wszystkich branżach znacznie wzrosło zainteresowanie zakupami internetowymi. PGG S.A. przypuszcza, że najprawdopodobniej już za kilka tygodni w sezonie zakupowym trend ten zapanuje również na rynku węgla opałowego. Dlatego też spółka postanowiła w pełni zintegrować aktywną sprzedaż przez internet ze służącymi podniesieniu sprzedaży inwestycjami, które prowadzone są w Zakładzie Produkcji Ekopaliwa w Woli. Zwiększając moce produkcyjne i logistyczne ZPE przy jednoczesnym doskonaleniu narzędzi e-commerce Polska Grupa Górnicza chce potwierdzić dbałość o każdego ze swych klientów.

- W zakupach internetowych wszyscy nasi Klienci traktowani są z jednakową uwagą, PGG S.A. zapewnia im równy dostęp do paliw węglowych wysokiej jakości z możliwością osobistego odbioru węgla w Woli lub z dostawą kurierem na adres wskazany w zamówieniu w dowolnej części kraju – mówią twórcy nowego systemu sprzedaży internetowej węgli konfekcjonowanych.

Podkreślają, że zmiany widoczne w wyglądzie narzędzi do obsługi klientów e-sklepu są tylko małą częścią usprawnień, które zaoferuje unowocześniony system sprzedaży internetowej PGG S.A. Spółka niebawem poinformuje o kolejnych nowościach w zakresie e-handlu.

 

x Ta strona korzysta z plików cookie ("ciasteczka"). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Dowiedz się więcej.