9 wrzesień 2020

„Karlik to moje imię, spalam się wolno w zimie” - wystartowała kampania reklamowa PGG!

„Już taki jestem ciepły drań i parametry świetne mam. Karlik to moje imię, spalam się wolno w zimie, by więcej ciepła dawać Wam.” Słowa te w rytm znanego utworu usłyszycie w najnowszym spocie reklamowym PGG w ponad 200 stacjach radiowych na terenie całej Polski. Dużą aktywność PGG zauważycie także w Internecie. A wszystko po to, by pomóc klientom dokładnie wtedy, gdy tego potrzebują, w czasie największego popytu - przedstawić wiodący produkt PGG i zostać w pamięci odbiorców reklam tak długo i głęboko, aby na myśl o zakupie ekogroszku pierwszy nasuwał się Karlik, który:
  • zapewni więcej ciepła na dłuższy czas dzięki wysokiej wartości opałowej,
  • zniweluje wpływ na środowisko ze względu na niską zawartość zanieczyszczeń,
  • dzięki stabilnym parametrom ograniczy konieczność dodatkowej regulacji kotła.
Kup Karlik teraz i miej ciepły spokój!