
Wysoka jakość produktów potwierdzona przez klientów
Produkty PGG charakteryzują się wysoką oraz powtarzalną jakością, która wcale nie jest tak oczywistą cechą biorąc pod uwagę złożoność procesów związanych z wydobyciem, wzbogacaniem oraz logistyką węgla. PGG daje gwarancję jakości, a parametry produktów są szczegółowo opisane na opakowaniach oraz w sklepie internetowym na kartach produktów - otworzymy je klikając w zdjęcia produktów zamieszczone na głównej stronie www.sklep.pgg.pl lub www.sklepb2b.pgg.pl.
Czy klienci PGG są zadowoleni z jakości produktów?
Według Raportu z badania satysfakcji i lojalności klientów w PGG S.A. w 2024 roku 88% respondentów ocenia jakość kupionego produktu pozytywnie – 74% uważa, że jest zgodna z oczekiwaniami, a 14% ocenia ją nawet jako „doskonała”. O zadowoleniu z jakości produktów świadczą nie tylko pozytywne oceny i komentarze jakie klienci wystawiają po dokonaniu zakupu, ale również znikomy odsetek reklamacji. Dla jego lepszego zobrazowania warto wspomnieć, że na każde 2,5 tys. złożonych zamówień przypada mniej więcej jedna reklamacja. A co z opiniami osób niezadowolonych? W erze mediów społecznościowych każdy może publicznie wyrazić swoje zdanie. Wolność słowa jest niewątpliwie ogromną wartością, ale również wyzwaniem, z którym wszyscy musimy się mierzyć. Weryfikacja faktów wymaga określonego wysiłku, natomiast opinie, zwłaszcza te negatywne, bardzo łatwo rozprzestrzeniają się w sieci. Pamiętajmy o tym, gdyż jedna negatywna opinia, która niejednokrotnie niewiele ma wspólnego z rzeczywistością, potrafi przysłonić tysiące pozytywnych doświadczeń.
Udostępnij tę stronę