26 czerwiec 2025

PGG nie stoi w miejscu - rozwijamy asortyment i udogodnienia zakupowe.

Użytkownicy węgla z PGG zaopatrują się dzisiaj głównie online. Klienci indywidualni kupują na sklep.pgg.pl, klienci biznesowi na sklepb2b.pgg.pl. Węgiel można też kupić tradycyjnie - w sklepach stacjonarnych. Sprzedajemy węgiel i chcemy to robić dobrze. Dlatego w PGG badamy opinie klientów po dokonaniu zakupów, wyciągamy wnioski i doskonalimy to, co wymaga rozwoju czy poprawy.

 

Zakupy w sklepie internetowym PGG łatwe i przyjemne

Zgodnie z Raportem z badania satysfakcji i lojalności klientów PGG S.A. w 2024 r. 90% respondentów uznało zakupy w sklepie internetowym PGG za łatwe, a część z nich nawet za przyjemne! Za komfort zakupów sklep otrzymał najwyższe oceny (5 i 4) aż od 93% respondentów. Bardzo nas to cieszy, ale nie zwalniamy tempa! Rozwijamy asortyment i udogodnienia zakupowe. Ponad 830 tysięcy kont klienckich w sklep.pgg.pl daje obraz, jak ważną rolę pełni węgiel opałowy. Dlatego PGG będzie go nadal dostarczać mieszkańcom Polski ale i stale udoskonalać, zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Już dzisiaj w sklepie internetowym PGG można kupić bezdymne paliwo Błękitny Plus 5-25 mm, niskoemisyjne paliwo Karolinka węgiel groszek standard 5-25 mm. Nawet znane i cenione od lat groszki Karlik i Pieklorz są wzbogacane dodatkiem antysmogowym Błękitny Plus. 

 

Coraz więcej produktów PGG dostępnych w wersji konfekcjonowanej

Umożliwia to klientom wygodne zamówienie towaru z dostawą kurierem na terenie całej Polski. Obok tego działa szeroka sieć Kwalifikowanych Dostawców Węgla (KDW), za pośrednictwem których można odebrać zamówiony węgiel ze składu w okolicy zamieszkania. Funkcjonuje też tradycyjna opcja nabycia oraz odbioru węgla bezpośrednio z kopalni – skierowana szczególnie dla tych Klientów, którzy mieszkają w pobliżu kopalni i wolą samodzielnie zorganizować transport.

 

Metody płatności w sklepie PGG

PGG oferuje różne metody płatności, w tym możliwość podzielenia kwoty na raty – co ma szczególne znaczenie w okresach skumulowanych wydatków domowych czy przed sezonem grzewczym, gdy kupuje się kilka ton węgla na raz. To dostępne dzisiaj. A co będzie jutro? PGG nieustannie rozwija ofertę produktową i udogodnienia dla klientów – zapraszamy do regularnych odwiedzin stron internetowych: pgg.pl, sklep.pgg.pl, sklepb2b.pgg.pl i obserwowania nas w mediach społecznościowych.

 

Najniższe ceny węgla w PGG mają stali klienci!

PGG ceni lojalność swoich klientów – spośród wszystkich osób kupujących w PGG stali klienci mogą liczyć na najniższe ceny – w akcji „Aktywny Klient”  kupują węgiel taniej aż o 250 zł/t! To bonus za długofalową współpracę i zaufanie. Jednocześnie, z myślą o  dotarciu do nowych klientów, PGG prowadzi okresowe akcje promocyjne, takie jak np. „Nowy Klient 2025”, motywujące do założenia Konta Klienta i zakupów z przyznanym kodem rabatowym.

 

Średni czas dostawy węgla: 14 dni

Czy opóźnienia w dostawie towaru się zdarzają? Czasami tak, szczególnie w okresach wysokiego popytu i skumulowanej liczby zamówień – jak w każdej dużej operacji logistycznej obsługującej dziesiątki tysięcy klientów. Dosłownie, bo w 2024 r. sklep.pgg.pl odwiedzało średnio ponad 20 tys. osób na dzień. Były też dni, gdy ta liczba sięgała 60 tys. użytkowników i więcej. Według danych sklepu PGG średni czas dostawy w 2024 roku wyniósł 14 dni, a więc znacznie poniżej deklarowanego limitu 60 dni, o którym mowa w Regulaminie Sklepu Internetowego PGG S.A. Ponadto, klientów zamawiających węgiel z dostawą za pośrednictwem KDW informujemy o możliwości bezpośredniego kontaktu z wybranym KDW, gdyż niejednokrotnie zamówiony produkt można odebrać już w tym samym lub najbliższym dniu. Sklep jasno też komunikuje zasady sprzedaży i oferuje przejrzystą ścieżkę zakupu i reklamacji. Klient ma prawo do zwrotu pieniędzy, wymiany towaru lub obniżenia ceny, jeśli opał nie spełnia norm. PGG zachęca klientów do kontaktu i traktuje wszelkie zgłoszenia poważnie – w 2024 r. samych zgłoszeń przez formularz kontaktowy na Koncie Klienta było ponad 20 tys. (a działa jeszcze infolinia i chat bot). Zgłoszenia dotyczyły przeróżnych kwestii: warunków skorzystania z promocji, pomocy technicznej, informacji o produktach, formy płatności, terminu realizacji zamówienia itp.