PGG nie stoi w miejscu - rozwijamy asortyment i udogodnienia zakupowe.
26czerwiec2025
PGG nie stoi w miejscu - rozwijamy asortyment i udogodnienia zakupowe.
Użytkownicy węgla z PGG zaopatrują
się dzisiaj głównie online. Klienci indywidualni kupują na sklep.pgg.pl,
klienci biznesowi na sklepb2b.pgg.pl. Węgiel można też kupić tradycyjnie - w
sklepach stacjonarnych. Sprzedajemy węgiel i chcemy to robić dobrze. Dlatego w
PGG badamy opinie klientów po dokonaniu zakupów, wyciągamy wnioski i
doskonalimy to, co wymaga rozwoju czy poprawy.
Zakupy w sklepie internetowym PGG łatwe i przyjemne
Zgodnie z Raportem z badania satysfakcji i lojalności klientów PGG
S.A. w 2024 r. 90% respondentów uznało zakupy w sklepie internetowym PGG za
łatwe, a część z nich nawet za przyjemne! Za komfort zakupów sklep otrzymał
najwyższe oceny (5 i 4) aż od 93% respondentów. Bardzo nas to cieszy, ale nie
zwalniamy tempa! Rozwijamy asortyment i udogodnienia zakupowe. Ponad 830
tysięcy kont klienckich w sklep.pgg.pl daje obraz, jak ważną rolę pełni węgiel
opałowy. Dlatego PGG będzie go nadal dostarczać mieszkańcom Polski ale i stale
udoskonalać, zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Już dzisiaj w sklepie
internetowym PGG można kupić bezdymne paliwo Błękitny Plus 5-25 mm,
niskoemisyjne paliwo Karolinka węgiel groszek standard 5-25 mm. Nawet znane i
cenione od lat groszki Karlik i Pieklorz są wzbogacane dodatkiem antysmogowym Błękitny Plus.
Coraz więcej produktów PGG dostępnych w wersji
konfekcjonowanej
Umożliwia to klientom wygodne zamówienie towaru z dostawą kurierem na
terenie całej Polski. Obok tego działa szeroka sieć Kwalifikowanych Dostawców
Węgla (KDW), za pośrednictwem których można odebrać zamówiony węgiel ze składu
w okolicy zamieszkania. Funkcjonuje też tradycyjna opcja nabycia oraz odbioru
węgla bezpośrednio z kopalni – skierowana szczególnie dla tych Klientów, którzy
mieszkają w pobliżu kopalni i wolą samodzielnie zorganizować transport.
Metody płatności w sklepie PGG
PGG oferuje różne metody płatności, w tym możliwość podzielenia kwoty
na raty – co ma szczególne znaczenie w okresach skumulowanych wydatków domowych
czy przed sezonem grzewczym, gdy kupuje się kilka ton węgla na raz. To dostępne
dzisiaj. A co będzie jutro? PGG nieustannie rozwija ofertę produktową i
udogodnienia dla klientów – zapraszamy do regularnych odwiedzin stron
internetowych: pgg.pl, sklep.pgg.pl, sklepb2b.pgg.pl i obserwowania nas w mediach społecznościowych.
Najniższe
ceny węgla w PGG mają stali klienci!
PGG ceni lojalność swoich klientów – spośród wszystkich osób kupujących
w PGG stali klienci mogą liczyć na najniższe ceny – w akcji „Aktywny Klient”kupują węgiel taniej aż o 250 zł/t! To bonus
za długofalową współpracę i zaufanie. Jednocześnie, z myślą o dotarciu do nowych klientów, PGG prowadzi
okresowe akcje promocyjne, takie jak np. „Nowy Klient 2025”, motywujące do
założenia Konta Klienta i zakupów
z przyznanym kodem rabatowym.
Średni
czas dostawy węgla: 14 dni
Czy opóźnienia w dostawie towaru się zdarzają? Czasami tak, szczególnie
w okresach wysokiego popytu i skumulowanej liczby zamówień – jak w każdej dużej
operacji logistycznej obsługującej dziesiątki tysięcy klientów. Dosłownie, bo w
2024 r. sklep.pgg.pl odwiedzało średnio ponad 20 tys. osób na dzień. Były też
dni, gdy ta liczba sięgała 60 tys. użytkowników i więcej. Według danych sklepu PGG
średni czas dostawy w 2024 roku wyniósł 14 dni, a więc znacznie poniżej
deklarowanego limitu 60 dni, o którym mowa w Regulaminie Sklepu Internetowego
PGG S.A. Ponadto, klientów zamawiających węgiel z dostawą za pośrednictwem KDW
informujemy o możliwości bezpośredniego kontaktu z wybranym KDW, gdyż
niejednokrotnie zamówiony produkt można odebrać już w tym samym lub najbliższym
dniu. Sklep jasno też komunikuje zasady sprzedaży i oferuje przejrzystą ścieżkę
zakupu i reklamacji. Klient ma prawo do zwrotu pieniędzy, wymiany towaru lub
obniżenia ceny, jeśli opał nie spełnia norm. PGG zachęca klientów do kontaktu i
traktuje wszelkie zgłoszenia poważnie – w 2024 r. samych zgłoszeń przez
formularz kontaktowy na Koncie Klienta było ponad 20 tys.
(a działa jeszcze infolinia i chat bot). Zgłoszenia dotyczyły przeróżnych
kwestii: warunków skorzystania z promocji, pomocy technicznej, informacji o
produktach, formy płatności, terminu realizacji zamówienia itp.
Ta strona korzysta z plików cookie ("ciasteczka"). Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z nich.
Więcej informacji znajdą Państwo w naszej
polityce cookies
Udostępnij tę stronę