26 wrzesień 2025

Znane groszki w nowej odsłonie. Odświeżamy szatę graficzną opakowań.

Polska Grupa Górnicza S.A. wprowadza zmiany w opakowaniach, obecnych już na rynku i znanych, groszków z dodatkiem antysmogowym. Wdrażane rozwiązania skupiają się na jakości powietrza i środowiska – zarówno podczas spalania węgla, jak i w samej formie prezentacji produktu.

Dodatek antysmogowy, stosowany w węglu groszek, wspomaga ograniczanie emisji szkodliwych substancji, co ma przekładać się na lepszą jakość powietrza w naszym otoczeniu. Idąc tym tropem, PGG stawia na spójność i odświeża graficznie opakowania: zastosowano w nich mniejszą ilość barwników, istotną w procesie produkcji i utylizacji.

Nowa szata graficzna zachowuje dotychczasowy szablon, ale zyskuje lekkość i minimalizm. Znaki towarowe produktów otrzymały jedynie kolorowy obrys zamiast pełnego wypełnienia, by oddać ideę „mniej znaczy więcej”.

PGG konsekwentnie podkreśla, że troska o czystsze powietrze zaczyna się zarówno od jakości opału, jak i od detali, takich jak opakowanie. Bo jeśli lżej w powietrzu – to i na opakowaniu!