14 maj 2021

17 maja rusza regionalna kampania reklamowa promująca ekogroszek Pieklorz

Realizowana na zlecenie i we współpracy z KWK ROW Ruch Chwałowice kampania

ma na celu:

  • utrwalić markę wśród osób, które ją znają oraz pozyskać nowych klientów, którzy dotychczas kupowali inne produkty, z innych źródeł,
  • poinformować o tym, że teraz Pieklorz jest dostępny w opakowaniu,
  • wskazać kanały sprzedaży: sklep.pgg.pl, kopalnię i sieć Autoryzowanych Sprzedawców Węgla PGG.
  • Reklamy prezentują produkt i największą korzyść jego posiadania: „Korzystaj z ciepła dłużej”. Ponadto, w zależności od rodzaju i powierzchni reklamy (radio, online) przed-stawiają zalety produktu i wzywają do działania wskazując wybrane kanały sprzedaży np. „Zamów na sklep.pgg.pl, na Kopalni Chwałowice lub u Autoryzowanych Sprzedawców Węgla PGG.”

W okolicach kopalni już wiszą plakaty A1 i duże banery reklamowe - dzięki zastosowanej kolorystyce i koncepcji kreatywnej przyciągają wzrok i wzbudzają zaciekawienie odbiorców. Jednak dopiero reklamy radiowe oraz internetowe, które pojawią się 17 maja, zapewnią dotarcie do odpowiednio dużej ilości odbiorców w regionie:

  • w rozgłośniach radiowych np. Radio 90fm (17.05.2021-30.05.2021), Piekary (31.05.2021-13.06.2021), Vanessa (24.05.2021-06.06.2021),
  • w serwisie internetowym Interia, Wirtualna Polska i Onet o łącznej, estymowanej liczbie wyświetleń ok 8 mln.