• Główna
  • Sprzedaż węgla
    • Kopalnie PGG
    • Autoryzowani sprzedawcy węgla
    • Sklep internetowy PGG
    • Aukcje elektroniczne
      • Informacja
      • Ogłoszenia o aukcjach węgla
      • Regulamin aukcji
      • Opis postępowania dla uczestników aukcji na sprzedaż węgla
    • Dla naszych klientów
      • Instalacje poniżej 1MW
      • Zamówienia
      • Portal Klienta SPK
      • Zasady awizacji
      • Zasady reklamacji
      • Warunki realizacji deputatu
      • Akcyza na wyroby węglowe
      • Kwalifikowani Dostawcy Wegla
    • Kontakt
  • Paliwa węglowe
    • Nasze marki paliw ekologicznych
    • Dlaczego węgiel
      • Ogrzewanie węglowe
      • Koszty ogrzewania
      • Jak ekologicznie ogrzewać węglem
      • Nowoczesne kotły węglowe
      • Klasa 5 i ecodesign
      • Jaki węgiel i jak ustawić kocioł
    • Akty prawne
    • Identyfikacja produktów PGG S.A.
    • Oznakowanie składów ASW

Informacja

Udostępnij tę stronę


  • Facebook
  • Twitter
  • WhatsApp
  • LinkedIn

  • PGG.pl
  • Strefa Klienta
  • Sprzedaż węgla
  • Aukcje elektroniczne
  • Informacja
Menu

Aukcje elektroniczne

  • Informacja
  • Ogłoszenia o aukcjach węgla
  • Regulamin aukcji
  • Opis postępowania dla uczestników aukcji na sprzedaż węgla

27.06.2022r.

Informacja

Aukcje odbywają się na w Portalu Aukcyjnym pod adresem https://lain3-pgg.coig.biz/

 

Sektor Ciepłowniczy


W nawiązaniu do ogłoszenia na stronie Polskiej Grupy Górniczej S.A., dotyczącej informacji o aukcjach elektronicznych dla sektora ciepłowniczego do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie wytwarzania ciepła podlegających regulacjom taryfikacji cen ciepła przez Urząd Regulacji Energetyk informujemy, że PGG S.A. planuje przeprowadzić w/w  aukcje do dnia 30.06.2022 r. Firmy chcące wziąć udział w aukcjach, które nie przesłały jeszcze dokumentacji, prosimy o nadsyłanie n/w dokumentów do dnia 28.06.2022r o godz. 12.00 na adres email sektorcieplowniczyremove-this.@remove-this.pgg.pl:

  • KRS w formie wydruku pobrane z rejestru dostępnego w Internecie (https://ems.ms.gov.pl),
  • zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
  • NIP (kopia zaświadczenia wydanego przez Urząd Skarbowy o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej),
  • REGON (w formie wydruku pobranego z rejestru dostępnego w Internecie (http://stat.gov.pl) o nadaniu  numeru statystycznego,
  • upoważnienie dla osoby biorącej udział w aukcji elektronicznej (podpisane zgodnie z reprezentacją)  wraz z adresem e-mail, nr telefonu,
  • informacja o niezbędnym zapotrzebowaniu na węgiel do końca br. oraz średnio rocznym zapotrzebowaniu,
  • informacja o numerze rachunku bankowego, celem dokonania zwrotu  niewykorzystanych przedpłat,
  • określenia stosunku prawnego w zakresie podatku akcyzowego poprzez:

oświadczenie Finalnego Nabywcy Węglowego:

  • o uprawnieniu do zwolnienia ze względu na przeznaczenie nabywanych wyrobów węglowych do celów zwolnionych od akcyzy ze wykazaniem podstawy zwolnienia,
  • o brak uprawnienia do zwolnienia z podatku akcyzowego tj. podleganiu opodatkowaniu.

  lub

  • informację o zarejestrowaniu na PUESC jako Pośredniczący Podmiot Węglowy (w tym jako  Podmiot Zużywający),

W przypadku wygrania licytacji koniecznym jest przesłanie do PGG S.A. najpóźniej do dnia złożenia zamówienia poniższych dokumentów:

  • kopii aktualnego zaświadczenia wystawionego przez organ określony w art. 6b ust. 3 ustawy o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw potwierdzającego prowadzenie przez podmiot, który nabywa paliwo stałe, instalacji spalania innej niż wskazana w art. 1 ust. 2 pkt 2 ww. ustawy opalanej paliwem stałym,  (tj. o nominalnej mocy cieplnej większej bądź równej 1 MW),

Telefon kontaktowy: (32) 757 29 64

Podmioty, które posiadają umowy z Polską Grupą Górniczą S.A., zostały już zweryfikowane i nie muszą przesyłać w/w dokumentów.


Sektor Rolno-Spożywczy

Podmioty z sektora rolno - spożywczego zainteresowane udziałem w aukcjach, w celu przeprowadzenia odpowiedniej weryfikacji, prześlą na adres email sektorrolno-spozywczyremove-this.@remove-this.pgg.pl   poniższe dokumenty:

  • KRS w formie wydruku pobrane z rejestru dostępnego w Internecie(https://ems.ms.gov.pl) ; (dotyczy firm, których działalność wymaga wpisu do rejestru),  
  • zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (CEiDG) w formie wydruku pobrane z rejestru dostępnego w Internecie ( https://ems.ms.gov.pl ); (dotyczy  firm, których działalność wymaga wpisu do ewidencji), 
  • NIP (kopia zaświadczenia wydanego przez Urząd Skarbowy o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej),
  • REGON (w formie wydruku pobranego z rejestru dostępnego w Internecie (http://stat.gov.pl) o nadaniu  numeru statystycznego
  • określenia stosunku prawnego w zakresie podatku akcyzowego poprzez:

oświadczenie Finalnego Nabywcy Węglowego:

  • uprawnieniu do zwolnienia ze względu na przeznaczenie nabywanych wyrobów węglowych do celów zwolnionych od akcyzy ze wykazaniem podstawy zwolnienia,
  • brak uprawnienia do zwolnienia z podatku akcyzowego tj. podleganiu opodatkowaniu.

lub

  • informację o zarejestrowaniu na PUESC jako Pośredniczący Podmiot Węglowy (w tym jako  Podmiot Zużywający),
  • oświadczenie o przeznaczeniu do użycia nabywanego węgla w instalacjach  spalania o nominalnej mocy cieplnej: 
    mniejszej niż 1 MW,

lub większej bądź równej 1 MW wraz z załączoną uwierzytelnioną kopią zaświadczenia wystawionego przez odpowiedni organ określony w art 6b ust. 3 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, potwierdzającego prowadzenie instalacji spalania innej niż wskazana w art. 1 ust. 2 pkt 2 ww. ustawy

  • Informacja o numerze rachunku bankowego, celem dokonania zwrotu niewykorzystanych przedpłat
  • dane osoby uprawnionej lub upoważnienie dla osoby biorącej udział w aukcji elektronicznej (podpisane zgodnie z reprezentacją) do uczestniczenia w aukcji elektronicznej wraz z adresem e-mail oraz numerem telefonu.

Telefon kontaktowy: (32) 757 29 65

Jednocześnie PGG S.A. zastrzega, że dokonanie zgłoszenia nie jest równoznaczne z przyznaniem uprawnienia do udziału w aukcji, a Spółka nie ponosi odpowiedzialności za nieuzyskanie takiej możliwości przez dany podmiot.

Koordynatorzy ds. aukcji na sprzedaż węgla w zakresie technicznej obsługi aukcji – tel. (032) 757 2732.

Pomoc w zakresie logowania i pracy w Portalu Aukcyjnym znajdą Państwo pod adresem https://lain3-pgg.coig.biz/index/page/pomoc

Do Państwa dyspozycji wystawiona jest stale trwająca aukcja testowa na której można przetestować proces licytacji.

W przypadku problemów technicznych m.in. z logowaniem należy kontaktować się bezpośrednio z COIG pod numerem telefonu 32 757 4444 do momentu rozpoczęcia aukcji. Od momentu jej rozpoczęcia do momentu jej zakończenia COIG nie będzie przyjmował i realizował zgłoszeń. Ewentualne reklamacje w zakresie działania Portalu Aukcji Niepublicznych prosimy kierować na adres aukcje.wegielremove-this.@remove-this.pgg.pl

Aukcje elektroniczne

  • Informacja
  • Ogłoszenia o aukcjach węgla
  • Regulamin aukcji
  • Opis postępowania dla uczestników aukcji na sprzedaż węgla
RODO | BIP
EPOS | KOMTRACK
© 2022 POLSKA GRUPA GÓRNICZA S.A.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Dowiedz się więcej