
Pierwszy dzień wydawania kart PKN ORLEN
26 czerwca od rana we wszystkich kopalniach i zakładach pracy Polskiej Grupy Górniczej ruszyła akcja wydawania kart paliwowych PKN Orlen. Odwiedziliśmy tego dnia kopalnię Murcki Staszic. Rzeczywiście pracownicy już od porannych godzin przychodzili po odbiór kart uprawniających do zniżek na stacjach Orlenu - w ramach programu PGG Family.
Przypomnijmy, że pod koniec kwietnia br. Prezes Zarządu Polskiej Grupy Górniczej S.A. Tomasz Rogala zainaugurował program benefitów pozapłacowych pod nazwą PGG Family, który jest programem skierowanym do pracowników spółki oraz członków ich rodzin.
Obecnie partnerami we współpracy są:
- INTERSPORT, który oferuje rabaty na cały asortyment w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym;
- Westernowy Park Rozrywki Twinpigs w Żorach, który na zakup biletów wstępu oferuje 16% rabatu;
- „Texas” Restauracja i Hotel w Żorach udzielający 16% rabatu na swoją ofertę w tym również na organizację imprez okolicznościowych (m.in. wesela, komunie, jubileusze, spotkania);
- Park Wodny Aquarion w Żorach, który oddaje 16% zniżki na karnety oraz 2-godzinny bilet wstępu;
- Centrum Nauki i Techniki „Muzeum Ognia” w Żorach udzielające 16% zniżki na bilety indywidualne oraz rodzinne;
- Nadwiślańska Agencja Turystyczna, oferująca rabaty na korzystanie z oferty Sieci Hoteli i Ośrodków Wypoczynkowych NAT (rabaty od 3 – 20% w zależności od sezonu);
- INWAŁD PARK, oferujący 15% rabat na zakup biletu wstępu do 4 parków tematycznych tj.:
- Parku Miniatur,
- Warowni Inwałd,
- Dinolandii,
- Ogrodu Jana Pawła II;
- PKN ORLEN, który oferuje atrakcyjne rabaty na paliwa (STANDARD – PB 95, ON LPG; PREMIUM – VERVA 98, VERVA ON), myjnię, odkurzacz oraz zakupy pozapaliwowe
- (z wyłączeniem alkoholi i wyrobów tytoniowych);
- PZU S.A. oferuje dodatkowe 20% zniżki w zakresie ubezpieczeń majątkowych (w tym również komunikacyjnych) oraz atrakcyjne warunki zakupu ubezpieczeń turystycznych.
Program PGG Family jest programem rozwojowym. O nowościach pracownicy informowani są na bieżąco poprzez różne kanały komunikacji m.in. plakaty reklamowe, ogłoszenia i informacje zamieszczane w Magazynie PGG oraz na portalu pracownika. Równolegle w specjalnie wyznaczonych biurach PGG Family, które zlokalizowane są 20 jednostkach organizacyjnych spółki czekają na zainteresowanych pracowników dedykowani do programu pracownicy.
Zainteresowanie, jakie wzbudził program wśród pracowników nobilituje i motywuje do jego dalszego rozwoju, również w obszarze kanałów komunikacji, dlatego w ramach rozwoju rozpoczęto prace nad zbudowaniem strony internetowej dedykowanej dla PGG Family, która będzie nie tylko ofertą i kompendium wiedzy o benefitach pozapłacowych, ale również będzie spełniać szeroko rozumianą rolę kanału komunikacji z pracownikami PGG oraz między pracownikami PGG.
Udostępnij tę stronę