21 październik 2025

Kontynuacja współpracy z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Katowicach

Polska Grupa Górnicza S.A. kontynuuje rozpoczętą wiosną br. współpracę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Katowicach. Tym razem pracownicy działów osobowych wzięli udział w spotkaniach informacyjno-warsztatowych poświęconych wybranym działaniom związanym z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej. – Wiedza i informacyjne pozyskane w trakcie dwóch intensywnych dni warsztatów 17 oraz 24 października br. będą pomocne w  pracy punktów konsultacyjnych uruchomionych 10 pażdziernika br., które służą informacji na temat instrumentów osłonowych, które przyniesie nowelizacja ustawy o funkcjonowaniu górnictwa – mówi Damian Czoik, dyrektor Biura HR PGG.

Współpraca Polskiej Grupy Górniczej S.A. i Wojewódzkiego Urzędu Pracy rozpoczęła się wiosną 2025 roku. 36 specjalistów ds. kadrowych dzięki specjalistycznym szkoleniom przeprowadzonym w kwietniu i w maju br. zostało przygotowanych by doradzać i jeszcze skuteczniej wspierać pracowników PGG. Osoby te stale współpracują z Biurem HR, co powoli na ulepszanie procesów informacyjnych i organizacyjnych, które są szczególnie istotne w procesach zmian, jakie zachodzą w regionie.

- Bardzo cieszymy się, że udało się nam rozpocząć tak owocną współpracę z Polską Grupą Górniczą. To doskonała okazja podzielić się wiedzą na temat możliwości wsparcia jakie dają Fundusze Europejskie w zakresie nowych kompetencji pracowników, rozwoju spółki, a także inwestycji w obszary związane z zieloną energią. Mam nadzieję, że nasze spotkania będą miały charakter cykliczny, dlatego mówimy: do zobaczenia! – zaznacza Grzegorz Sikorski, dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach.